Hemma!

Nu har jag (äntligen kommit hem ifrån landet!). Är bara hemma på någon slags mellanlandning egentligen. Jag ska ju som sagt åka till Finland på måndag, det ska faktiskt bli rätt kul! Jag har även mått bättre idag, bara lite ont i huvudet, det är ju trevligt det med.

När jag kom hem hittade jag min beställning från CDON också. Sitter just nu och lyssnar på The Beatles, trevligt med lite äldre musik tycker jag! Har också kollat på Snow Patrol: Live At Somerset House 2004 (live-dvd). Synd bara att ljudet sög totalt. Jag har laddat in all musik + lite annan gammal musik på min iPod nu, så jag är helt redo inför långa timmar på Finlandsbåten. (Förutom The Beatles blev det Radiohead, Idlewild och Travis som utökade min skivsamling).

Jag hade inga planer på att göra något speciellt just nu, klockan är bara tio i sex. Ska nog ta en dusch senare (rinnande vatten ur dusch är väldigt trevligt ibland), sen kollar jag kanske på tv ett tag eller så. Jag har ingen aning om jag borde börja packa lite så smått i kväll, och fortsätta i morgon, eller om jag ska packa allting i morgon, vilket kommer ta i princip halva dagen....Sen borde jag städa här inne också, ser ut som skit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0