Jag vet inte?

Jag sitter på landet. Känner mig tom. Allting är tomt. Jag är känslolös just nu. Ingenting kan få mig att känna någonting. Inte ens Coldplay. Fan, fan, fan. Då är det illa alltså. Jag vill hellre må riktigt jävla piss än detta, fy fabian! Jag har haft denna känslan förut, det är inte trevligt alls. Speciellt superdeppet som händer när man kommer bort från skiten.

Jag har chattat med Chris idag i alla fall. Då kände jag någonting, glädje. Inte så att jag känner honom, det kommer jag aldrig heller att göra, och är inte så säkert att jag skulle vilja det heller, men tänk bara att få sitta i hans armar, i hans famn och lyssna på hans vackra röst när han nynnar någonting fint? Usch usch, någonting sånt kommer aldrig att hända.

Sluta med alla jobbiga tankar Ida, allting blir mycket bättre om man bara skippar dem!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha, ja det gjorde jag. :'D Haha du är ingen läskig stalker XD Jag gillar nanmet på din blogg förresten, den låten är så fin. :D



Åh nu påminner du mig om att jag måste kolla på liveDVDn från 2003. :D Var ett tag sedan! Den är iofs inte min utan en kompis (A)



Haha okej xD Jag hoppas inte det! Eller kan ju bli kul med lite umgänge men.. hoppas det inte är typ hundratals personer där på torsdagen!

2009-07-06 @ 23:06:46
URL: http://teeresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0