Tragiskt.

Idag fick jag veta att Jennifer (Nettie) från i princip alla Coldplay sidor, har dött. Hon avled igår i en bilolycka påväg till en Kasabian konsert. Nettie drev sidorna mycoldplay.com och guyberryman.com. Hon var ett av Coldplays trognaste fans, och hade varit det i flera år. Jag personligen hade aldrig nöjet att känna henne, och inte heller pratade jag någonsin med henne, men det känns ändå konstigt när någon man känner till bara försvinner så där. R.I.P. Nettie, hoppas stället där du nu befinner dig är som en enda stor festival, där Coldplay, Bloc Party och alla dina andra favoritband spelar.

---

Sitter och lyssnar på Coldplay - Yellow om och om igen, har gjort det i snart två timmar. Mumma.

Är smått sjuk, har ont i huvudet, känner mig snurrig och får diverse svettattacker med jämna mellanrum. Namnam på det med. Äckligt att vara sjuk på sommaren, eller äckligt att vara sjuk över huvud taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0