-

Verkar bli en sen kväll idag igen! När man sitter här med trevlig musik och myser finns det ju ingen anledning till att gå och lägga sig, eller hur?! Måste bara kila iväg och hämta fleecefilten snart, mina fossingar fryser.

Så jädrans skönt med två, helt ångestfria dagar. Herregud, det är nästan så att jag börjar sakna äckelångesten! Jag har levt med skiten sen jag var tolv, det kanske är dags för den att ge sig av nu? Skulle kännas rätt trevligt. Men ändå ganska ovanligt eftersom den styr mitt liv totalt. Men jag har fortfarande PMS helvetet att gnälla på, så mitt gnäll kan jag garantera er att ni inte slipper!

Jag ska försöka röra mig härifrån innan klockan ett, eventuellt läsa en bok till två, och det tar alltid minst en timme för mig att somna, och senast tre vill jag sova i natt!

I morgon blir det en lugn dag, Malin ska komma över med pengarna som hon har lånat mig och hon ska få sina konsertbiljetter också (till Green Day och Muse). Jag tänkte passa på att försöka få lite färg också om det är sol ute i morgon, kanske sola på Flaten? Det låter lockande. Måste försöka övertala pappa!

Nu ska jag som sagt hämta fleecefilten och sen ska jag läsa en jättebra fanfic serie som jag är inne i! Och förmodligen prata med Zaga lite eller något!


Ikväll är det dessa män på repeat som gäller! Gary, Nathan, Paul, Jonny, Tom <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0