Dagens skivfynd

Drog som sagt in till stan en snabbis, och detta var vad jag fick med mig hem: (kanske är värt att nämna att albumen kostade 59 :- styck, vilket blev 238 för fyra 8D tack Bengans liksom)



Hart hört andra Bright Eyes album förut, de har varit jättebra, men har dock inte lyssnat på detta ännu.





Moi favoritalbum av Håkan, trevligt att jag hittade det för en sådan billig penning också!





Har aldrig hört The Kooks förut, men de ska tydligen vara snuttegull indiepop, och det gillar jag!





Hört bandet förut, är väldigt bra till och med, men har inte hört skivan!



Nu väntar jag på att Zaga ska komma, hon är i centrum och köper goooodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0