Det ultimata tråkandet fortsätter

1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? Förutom min familj? Folket i skolan på skolavslutningen!
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Click
5. Vem ringde du senast? Pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag vet att du inte har några pengar så att du kan svara, men mamma sa att det går bra om du sover här nästa vecka :P", och det var till Zaga.
7. Vad är dagens planer? Sitta här ett tag till, äta middag i stan, vara uppe seeent <3
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms, hatar att prata i tele.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? Någon timme sen (då jag senast lämnade mitt rum :P). Hon satt framför datorn i sitt rum och var allmänt pottsorkig.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? Fem (tragiskt, men jag mådde pissilla)
13. Har du någon gång hittat en katt? Beror på 'hittat'? Min katt hade krypit in i ett skåp igår och då hittade jag honom :P
14. Vilken är din favoritplats? Konserter i mitt hjärta alltså!
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan ffs!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? London såklart!
17. Vad skrämde dig som barn? Mörker, höjder, rulltrappor
18. Vem fick dig att skratta senast? Åke-mannen (shit jag har inte skrattat sen igår o.O)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, men jag äger vinylskivor ändå!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor :D mina fötter är alltid kalla <//3
26. Är du social? Ibland, ibland inte
27. Vilken är din favoritglass? all finsk kulglass, gud så gott!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en massa skit jag aldrig skulle kunna annars, och åka till USA
29. Tycker du om kinamat? GOTT FFS
30. Tycker du om kaffe? Kaffe i mitt hjerta <3
31. Vad dricker du till frukost? Juice, kaffe, typ det...te ibland
32. Sover du på någon särskild sida? höger sida:P
33. Kan du spela poker? inte längre "/ mitt minne är <///3
34. Tycker du om att mysa? beror på med vem ;)
35. Är du en beroendemänniska? mer tvångsmässobeteendemänniska
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? näj, eller jo förresten!
37. Vill du ha barn? nej ffs :o
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, tyska, lite isländska :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? nein
40. Föredrar du havet eller en pool? havet, så länge det inte finns sjögräs :o
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skivor och konserter
42. Äger du dyra smycken? nej
43. Har du någon gång testat droger? räknas alkohol?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? citrontuggummi
45. Vem är den roligaste människan du känner? ÅKE
46. Välj ett ärr på din kropp? det stora på knät
47. Vad har du för ringsignal? Viva la Vida - Coldplay
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? en tshirt sen jag gick i femman
49. Flirtar du mycket? nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har nada profil, sir.
51. Kan du byta olja på bilen? no :o
52. Har du fått fortkörningsböter? har inte ens fått börja övningsköra för min fuckade pappa >__>
53. Vilken var den senaste bok du läste? Coming Out Under Fire: The Story of Gay Women and Men during WWII
54. Läser du dagstidningen? ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? haha ska man det?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? bandit
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett telefonnummer :P
59. När var du i kyrkan senast? flera år sen
60. Vilka personer utmanar du? Alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0