Friday I'm in love.

Ni har ju redan fått ganska många inlägg av mig idag, men här kommer lite mer specifikt om hur dagen var!

Först blev jag väckt av mamma (igen), fast idag var det först vid åttatiden jag behövde gå upp. Sedan satt jag vid datorn och lyssnade på musik till lunch. Efter lunch följde jag med mamma och jobbade idag igen. Jag känner hur värdelös min lön är, jag arbetade från halv tolv till halv tre och jag tjänade ynka 100 :-. Men det är ju bättre än ingenting i alla fall. Jag skulle ändå bara skriva ut bilder från datorn, vilket i och för sig inte var så ansträngande. Efter jobbet småsprang jag hem i spöregn och dog nästan av mina superhala skräptygskor från Din Sko eller Skopunkten alternativt någon liknande affär. Väl hemma satte jag mig framför datorn med Coldplay i hörlurarna och tog det lugnt, eller "sunka" som pappa kallar det. Efter middagen städade jag mitt skrivbord (första gången sedan sportlovet, woho!) och nu sitter jag här. Igen. Med Coldplay. Igen.

Det blir kanske Broder Daniel filmen ändå, med Madde. Vi ska eventuellt åka till Uppsala och se den, wosh!

Nu blir det i alla fall duschen för min del, sen ska jag kolla på tv. Eller, ja, inte innan 22.00 när My Name Is Earl börjar.

I morgon ska jag och Fredrik (Åke) äta middag på Ki-Mamas i stan. Kanske blir det IKEA på dagen också, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0