Häftig kräfta, eller nåt

Igår blev det sängen ca halv tolv, trevlans att lägga sig 'tidigt' för en gångs skull! Blev sömn till åtta på morgonen, då hade resten av famlijen redan begett sig till diverse arbeten!

Så jag gick upp, klädde på mig och åt frukost. På förmiddagen tittade jag på ett avsnitt av Band of Brothers, och en film (Mannen utan öde, en ungersk film om förintelsen, se den!!). Sedan läste jag lite samtidigt som jag slängde in en djupfryst pizza i ugnen. Efter lunch smsade Malin mig, och vi träffades i centrum. Hon fick sina biljetter till Green Day och Muse, och jag fick mina (pappas egentligen) 1100 kronor!

När jag kom hem sen var pappa hemma, han hade slutat för dagen. Vi bestämde oss för att åka till Flaten och bada och sola. Vattnet var ganska varmt, simmade i kanske tio minuter och solade senare för hela slanten. Vilket jag inte borde ha gjort, för nu är jag helt kräftröd, och speciellt i ansiktet! Hoppas verkligen att det har lagt sig till i morgon.

Nu ska jag hämta ett par strumpor och sen ska jag läsa mer fanfiction!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0