Ingen klocka ringer mer!

Nu har jag sommarlov! Fast det känns inte så somrigt eftersom det duggregnar ute, himlen är mörkgrå och det är cirka tio plusgrader utomhus. Hm, hoppas det blir bättre snart! Eftersom det ändå är sommarlov!

Jag är väldans trött, så orkar inte uppdatera sådär jättemycket. Men betygen gick jättebra i alla fall! Fick två VG (naturkunskap och datorkunskap/ECDL) och åtta MVG (svenska, engelska, tyska, musik, matte, smahällskunskap, historia och religion) så jag är nöjd.

Mina världsbästa föräldrar ska bjuda mig på restaurant idag till middag! Det blir ett italienskt ställe på Katarina Bangata! Mycket trevligt säger jag bara, italienskt är supergott!

Nu lyssnar jag på Muse och funderar på om jag ska städa mitt rum nu eller inte....orkar egentligen inte, men stressar bara upp mig själv om jag sitter här utan att göra något speciellt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0