Kalla händer och ännu kallare fötter



Jag langar en bild på New York's skyline på grund av ingen anledning alls. Klockan är tio, och jag ska inte träffa Fredrik (Åke) innan halv fem, så det känns som om dagen kommer bli väldigt lång och seg idag. Jag vill egentligen åka till IKEA och kolla på lite saker till mitt rum men har ingen som kan sjutsa mig dit och jag, som är lat som vanligt, orkar inte åka dit själv. Skulle liksom få åka till Huddinge och byta buss där, och det skulle ta jättelång tid. Men vi ska kanske åka och kolla på en tv senare idag, eftersom vår gamla mer eller mindre har gått sönder.

Jag kommer säkert komma på någonting vettigare att göra senare idag, men just nu tänkte jag bara sitta här och lyssna på Glasvegas demoinspelningar och läsa lite fanfiction eller något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0