Kväll i Trångsund.

Nu är klockan 22.53 och jag känner att mina planer att sitta uppe halva natten inte är så jättelyckade kanske. Så jag borde stänga av dumburken och gå och lägga mig. Det verkar vara en fysiskt omöjlighet för mig att sova längre än till åtta på morgonen, i alla fall i början på lovet. Och därför blir mitt sömnbehov lidande och gör att jag går omkring och mår bajs i flera dagar efter. Plus att det skulle vara kul om jag var relativt pigg i morgon bara därför att. Jag ska bara sitta hemma och dega men i alla fall.

Jag har varit och ätit på restaurangen i alla fall. Verkligen supergott! Jag tog en pasta alla carbonara och drack en cola med extra citron till. Till efterrätt blev det en blandning av italienska glassar, och det gillar vi.

Nä nu ska jag bara lyssna lite mer på dessa män innan jag går och knyter mig!



ses i morgon antar jag! note to self: se till att skriva i bloggen när jag vaknade. Kan bli intressant att se, med tanke på att mamma börjar aptidigt (läs halv sju i morgon bitti).

Bara en låt till, sedan sängen! (Lost@ Live at The United Center, Chicago! Mycket bättre än albumversionen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0