Monday - en molnig dag

Nu är det äntligen uppehåll! För första gången på över två dygn, woho! Och ännu mer woho är att Broder Daniel dokumentären Broder Daniel Forever kommer visas på SVT i november! Samt att den kommer ut på DVD i december, det betyder att jag slipper åka till Uppsala för att se den.

Idag ska Zaga sova här, men innan det ska jag åka till ICA Maxi med pappa och köpa diverse gottigheter. Vi ska också hyra filmer, Twilight blir det i alla fall, kanske någon mer. Jag ska även på ett litet äventyr in till stan direkt efter lunch, ska se om man kan införskaffa några bra skivor.

Zaga skulle komma vid fyra eller fem, så jag måste vara hemma senast då...Vet inte om jag hinner blogga någonting mer idag, och om jag inte gör det får vi höras i morgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0