Seegt

Det börjar bli mörkt redan, mitt rum ligger i halvdunkel. Det beror visserligen på den totalt mulna himlen och regnet som smattrar mot rutorna, men ändå. Den här sommaren har varit kass hittills. Jag lyssnar på Coldplay och känner mig lite depp. Förstår inte varför, eftersom jag lyssnar på gladaste skivan och allt. Jag har ont i magen. Det suger. Jag måste packa. Och duscha med. Gissa vad? Det suger.

Jag vill inte åka till landet i morgon, verkligen inte, det är ganska värdelöst att sitta där. Men nästan ännu mer värdelöst att sitta här. Vad skulle jag göra hemma ändå? Hänga i stan? Nja, inte riktigt tror jag.

Jag vill på festival. Ta mig till en festival! Den som ger mig en biljett till Roskilde eller Way Out West får en puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0