Without you it's a waste of time

Sitter här framför datorn, klockan är halv elva = nattångesten borde ha huggit tänderna i mig redan. Men det har den inte, gud så wonderful! Det är skönt att bara kunna sitta här under en fleecefilt, lyssna på Coldplay och mysa fullt ut.

Dagen idag har dock inte varit så händelserik, jag har bara duschat, kollat på tv, läst fanfiction, lyssnat på musik och läst lite i min bok sedan jag uppdaterade senast. Jag hade planer på att komma i säng innan klockan ett i natt, för jag ska eventuellt jobba i morgon, och tjäna pengar. Och då måste jag börja klockan nio = jag måste upp halv åtta för att hinna i tid. Icks. Ids egentligen inte, vet inte ens om jag ska till mammas jobb. För Malin fyller femton, och jag ska få mina pengar av henne!

Men som sagt, inte senare än ett i alla fall. Eller vafalls, två kanske. Absolut senast två. Ska inte sitta här och dra till fem igen, usch nej.

Jag måste göra någonting med mitt liv, pronto!


Det är mina män det <3 Och Moses är en otroligt fin sång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0