Aj sa knät (igen)

Börjar bli urtrött på mitt knä! Idag skulle vi springa på idrotten, och redan efter ungefär fem steg eller så började det göra ont som sjutton. Men den tjugonde juli blir det andra bullar! För då får nämligen Ida en gelékudde att ha i skon, tillsammans med smärtstillande och antiinflammatoriskt, det tackar vi för!

Idag i skolan var det annars lugnt, hade två lektioner; idrott och naturkunskap. På naturkunskapen skrev jag prov, det kändes lätt men problemet är om provet känns lätt att skriva brukar jag alltid få lite sämre resultat, hm...Men om jag skriver G+ på det provet har jag VG i betyg, vilket verkligen skulle vara bra. Men sen kanske det inte är jordens undegång ifall jag skulle få G på kursen, för G är det i alla fall. Aja, nog pratat om skolan.

Det blev (som ni kanske märker eftersom ni läser detta, och givetvis noterar när detta inlägg postades) ingen Hrönn idag, och likaväl är väl det, eftersom jag är trött! Det blir på fredag istället (då är jag ledig från skolan). Jag ska åka in på förmiddagen/dagen och köpa lite skivor (de som jag nämnde tidigare) och sedan bege mig ut till Hrönn tänkte jag. Och inget landet den här helgen, det tackar vi för!

Hade inte riktigt någon större lust att posta idag eftersom jag är så trött. Nu ska jag göra det jag gör bäst; skriva, läsa och lyssna på musik (inte allting samtidigt dock ;)).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0