Aj sa knät, och så lite annat.

Hade stavhopp på idrotten idag. Intressant, tänkte jag och peppade som sjutton. Men mitt knä ville inte riktigt vara med i leken...(den helvetes kroppsdelen svullnade upp och jag kunde knappt stå på benet! Jättebra, verkligen....) så det blev till att cykla träningscykel på gymmet (vilket inte fungerade i slutändan heller, eftersom knäet bråkade även då).

Efter skolan sprang jag på Zaga påväg hem från skolan (eller, ja, jag HOPPADE genom luften och landade på henne, och hon blev livrädd, minst sagt!) Vi satt vid min dator, lyssnade på musik på Youtube, samt tittade på bilder från Snow Patrol konserten (och längtade tillbaka, en vecka sedan ju!).

Nu har Zaga begett sig hemåt, jag sitter här ensam och känner mig allmänt skabbig (svettades som en dåre påväg hem från skolan i bussen, varmluft sprutade ut från alla möjliga hål, jag lovar och svär högtidligt att det var minst 30 grader inne i bussen!). Så det blir en snabb sväng in i duschen för mig nu, sedan ska jag öva på en låt till musiken (Öppna Landskap, snälla stryp mig långsamt?!). Sen ska jag se till att läsa ut Det av Stephen King, har bara drygt femtio sidor kvar. Sen blir det Cityakuten (sista säsongen, har inte riktigt bestämt mig om det är bra eller dåligt att en sådan långkörare ska gå i graven, men oh well.)

Lite saker som händer den här veckan:
* Tisdag: Orienteringsdag på Långholmen, börjar 13.00.
* Onsdag: Naturkunskapsprov (IG, mycket?), kanske rida Hrönn (vi får se, om jag lyckas kontakta Emma ;))
* Torsdag: Denna dag slutar jag klockan 12 pga inställd historia!
* Fredag: Ledig! (en extra anledning till att sova extra länge, trevligt!)
* Lördag: Träffa Carin! Wiiiiiiiiiiiiiie och så vidare, blir åsm!
* Söndag: Slappa -znark-


Just det, jag glömde att nämna att jag får pengar på onsdag!!! Då blir det shopping för hela slanten (eller, ja, så långt man kommer på 700 :-)

Detta ska inkasserar fer sure:
* Glasvegas Limited Edition Skiva, inklusive DVD 189 :-
* Snow Patrol Live at Somerset House 109 :-
* Two White Horses debutskiva 149 :-
Vill egentligen ha A Hunder Million Suns, men vet inte om jag har råd och/eller ork att köpa den denna månad!
De där tre skivorna kommer gå på 447 :- vilket betyder att det här blir ytterligare en fattig månad, but oh well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0