Dagens irritationsobjekt:

  • Varför i hela fridens namn FÅR MAN INTE HA MED SIG KAMEROR IN PÅ MORRISSEY?! Och nej, jag syftar inte på system/långzoomkameror, utan bara vanliga, små kompaktkameror! Lycka till säger jag till arrangörerna, varenda kotte har ju kamera på mobilen nuförtiden för bövelen!
  • Varför måste Snow Patrol spela en festival i Holland samma dag som Coldplay spelar här? Jag lovar att SP hade varit förband åt CP om det inte hade varit för den där festivalen!
  • Varför köpte inte jag biljett till U2 i Göteborg?
  • Varför kan jag inte hitta "nördglasögon" någon stans?
  • Varför hittar jag aldrig en bh som passar?
  • Varför har HM aldrig vanliga, svarta strumpbyxor?
  • Varför har jag aldrig pengar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0