Pömsig eller så.

Klockan är halv elva, är faktiskt inte en sådan nattuggla, så börjar bli halvtrött nu.
Orkar verkligen inte skriva någonting intelligent nu. Men var ledig från skolan idag, så jag drog till stan och shoppade. Det blev en jättefin kjol från Monki (kan posta bild sen) och två skivor på Bengans (Glasvegas Limited Edition med Live DVD och Two White Horses debutskiva). Bengans var allmänt drygt och hade inte Snow Patrols live DVD Live At Somerset House 2004. Drygt alltså. Vilket betyder att jag kommer behöva beställa den från det ännu drygare cdon.com.

Åkte till Hrönn på eftermiddagen och red en sväng, tänkte kanske uppdatera lite om det i morgon, alltså that is om jag har tid och orkar.





IS THIS A SIGN?
Har nämligen tänkt gå på Where The Action Is i flera veckor nu, eftersom det är i Stockholm.
Men det är pissigt dyrt så därför bestämde jag mig för att strunta i det.
Men nu har det gått och bokat Joshua Radin så nu har jag verkligen en anledning till att gå.
Och jag har inte råd = stort misslyckande.

Nä, nu ska jag sussa, pusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0