This is the end of my feet.

Mina fötter är väldigt döda just nu. Till och med begravna. Nästan.

Smarta lilla jag skulle träffa Carin i stora staden igår vid två på eftermiddagen. Det var 25 grader och stekande solsken. Så jag sätter på mig mina nya romarsandaler som jag aldrig hade haft på mig förut, samt ett par svarta strumpbyxor. Redan när jag stod vid Plattan och väntade på Carin gjorde det ont. Det blev ju inte bättre kan man ju inte påstå. Mina fötter är helt svullna idag och jag har jättestora värmeblåsor under fotsulorna. Kul det ska bli att springa på idrotten i morgon, inte.


Vi gick runt och kollade lite i affärer, och sen gick vi och åt på Ki-Mama

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0